28 Haziran 2021 Pazartesi

Özge Design Amigurumi

 


Herkese merhabalar upuzun (7 yıl kadar :)) bir aradan sonra tekrardan yazma kararı aldım.

Tüm yayınladığım yazılarımı bu süreden önce silmiş hatta başka bir niyetle ikizlerle ilgili paylaşımlar yapmaya karar vermiştim gelin görün ki kolay değilmiş ikiz büyütmek hayaller hayatlar olduk :))

Ama bu süre zarfında yine de boş durmadım tabi ki yepyeni bir hobi edindim kendime. Beni ilk başlardan takip edenler bilir çok meraklıyımdır el işlerine hobilere fazlaca şey denemişimdir. Neyse gelelim asıl konumuza ikizlere ördüğüm amigurumi tavşanlarla başladı hikaye ve bugünlere kadar geldi instagramda @ozgedesign aktif bir şekilde paylaşım yapıyor ve sipariş alıyorum nacizane yazdığım bazı tariflerde mevcut düzenledikçe hem kendim için kayıt altında tutmak adına hem de örmek isteyenlerin kolayca ulaşabilmesi adına burada yayınlayacağım . Şimdilik sevgiyle kalın :) 


 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...