3 Mart 2013 Pazar

Mimlendim :)

Uzun zaman oldu mim cevaplamayalı :)
Purple Violet (Betülüm ) beni hiç eksik etmez mimlerinde sağolsun hadi başlayalım bakalım :)

*Bir programın yok ve evdesin, nasıl uyanır neler yaparsın?

Geç kalkardım heralde :) Gerçi şu sıralar en geçim 10.30 oldu uykum düzene girdi. 
İş hayatı yordu uykuya hasretim :)
Sevdiğim blogları okur post girerim, dikiş dikerim , soğuk porselen çalışırım bende çok yapacak şey var ama vakit yok :(

*Asla tercih etmem, giymem dediğin renk ve kıyafet? 

Dar etek giymeyi pek sevmem ...
Ama kesinlikle giymem dediğim şey şu daracık bilekli pantolonlar sanırım .
Sevmediğim renk pek yoktur benim ...

*Dört harfli olan çok şey ifade eden 'Para' senin için ne ifade ediyor?

Varlığı bir dert yokluğu yara.
Şarkısı bir nevi doğru aslında.

Allah'ım çok verip azdırmasın , az verip aratmasın. 

*İlerde hayal ettiğin sen ne yapıyor olacak?

Kendine ait şirin bir tasarım dükkanı işletiyor olacak inşallah nasip olursa :)

*Hakiki dostluk kaldı mı yoksa sadece menfaat üzerine kurulu bir alışkanlık mı?

Bence var insanlar menfaatsiz de birbirini sevebilir.

*Şu ölümlü dünyada en çok zevk aldığın şey?

Yaptığım bir çok şeyi seviyorum ama en zevk aldığım şey ;
Sevdiklerimle zaman geçirmek .

* Birisinden duymayı en çok hoşlandığın , mutluluğunu tavan yaptıran tek bir cümle?

Çoğu insan gibi takdir edilmek benimde çok hoşuma gider.
Birde annesinin kızı denilmesi ayriyetten mutlu eder :)

*Takıntıların var mı?

Her insanda olduğu gibi var tabiki de.

Yamuk birşey görmeye pek tahammülüm yok .
Bir şeyi yapmak istiyorsam onu yapana kadar aklımdan çıkmaz.
Telefonda konuşmak en kasıldığım şeylerden birisi sevmiyorum elimde değil .
Birde biraz fazla ayrıntılı düşünürüm bu en yorucusu :)

*Kıyafetlerinin olmazsa olmazı?

Rahat olması.
Ve uyum bu konudada takıntım vardır :)

*Hiç diyete girdin mi , girdiysen sence kaçıncı olmuştur?

3 Seneye kadar pek kilo problemim yoktu
Ama şu son  3 sene içinde ne kadar diyete girdiğimi saymıyorum bile şuanda da diyetteyim sözde :)

*Severek takip ettiğin blog adı rica edebilir miyim?

Bu soruyu geçelim liste uzun olur bir çok blog takip ediyorum ve takip ettiklerimin hepsinide severek takip ediyorum :)

Mimlediğim bloglar ise ;


Sevgiyle kalın :)






6 yorum:

  1. En kısa zamanda cevaplayacağım Özgeee :)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle teşekkürederim canım ,
    Okadar çok ortak noktamız varki :)

    Dar etek giymeyi pek sevmem ...(bak bunu bende sevmem nasıl aklıma gelmedi :D )

    Çoğu insan gibi takdir edilmek benimde çok hoşuma gider. (tipik başağız işte , onay isteriz , düşüncelere önem veririz :)


    "Yamuk birşey görmeye pek tahammülüm yok .
    Bir şeyi yapmak istiyorsam onu yapana kadar aklımdan çıkmaz.
    Telefonda konuşmak en kasıldığım şeylerden birisi sevmiyorum elimde değil .
    Birde biraz fazla ayrıntılı düşünürüm bu en yorucusu :)"

    Bu kısma çok güldüm hahahahhahahahhaha
    aynı özellikleri taşyorum bu kadar olur ya :D
    telefonla konuşmayı sevmem
    ayrıntıcı
    yamuk eşyalaa tahammül edemiyorum
    yapmak istediğim yapana kadar kafamı doldurur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica edeirm canım bende teşekkür ederim unutmadığın için :) hahaha tipik başak burcuyuz işte iyi anlaşmamız birbirimizi anladığımızdan :D:D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...