23 Mart 2012 Cuma

Salaş kıyafetler (hazine buldum sanki :)))

merhabalar güzel insanlar :)
Salaşmı salaş güzel ciciler buldum bennn
Sizlerlede paylaşmak istedim

En kısa zamanda uygulamaya geçirebileceklerimden yapmak istiyorum :)
Tabi yardım alarak ben bunları yapacak kadar gelişememedim daha
Hazır kalıplarla çalışıyorum sadece :(
Hadi modellere bakalımmm





Şalvarlı ve bir okadarda şık bir model :)


Buda çok hoş bol pantolonlarda favori parça olur :)




Buda hoşuma gitti hatta benim buna benzeyen bir tuniğim vardı hatırlayanınız oldu mu bakim :)))


Bu modellerden Türkiye'de sık var ama ekledim işte azcık farklısı :) 


Bu tuniğin üzerindeki figürler çok hoşuma gitti rengide güzel çantayla uyumu başka bir güzel...

Siz nasıl buldunuz hanımlar ?

18 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller canım , tam senlik valla :) inşlh kolaylıkla dikersin ;)

    YanıtlaSil
  2. anladığım kadarıyla Mısırlı bir tasarımcının bunlar... onların tarzını andırıyor. Aslında güzeller, sadece biraz daha 'yumuşatılabilir', ya da belki kişinin kombinlemesiyle tam kıvamında olabilir... sanıyorum ki sen bunları çok daha güzel kombinlersin. Benim en çok enine çizgili ebiseye benzer tunik hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru diyorsun tatlım kombinleme çok önemli :) elimde olsalarrr kombinlerdim heralde teşekkürederim böyle düşündüğün için :) çok güzel gerçekten o parçada

      Sil
  3. Bu tasarımcının kış koleksşyonu vardı 2 yıl evvel Allahım nasıl güzel nasıl güzel tasarlanmış maşallah..İşte senin yayınladıklarından ona benzemiş öyle güzel..benzersiz diyebilirim yani..
    Teşekkürler canım hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmek isterdim onlarıda :) sağol canım sanada hayırlı cumalar...

      Sil
  4. çok güzelmiş bunlar,
    rahat ve şık:))
    hayırlı cumalar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. Hazine bulmuşsun canım ya emin ol.Çok güzeller cidden çok sevdim hepsini bana versinler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi aynı hazine :) banada verebilirler reddetmeden hemencik alırım :))

      Sil
  6. ewet gerçekten son resimdeki fügürlerin çantayla uyumu çok hoş olmuş
    bloguma beklerim




    http://ceylis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı fikirde olmak hoşmuş bakıcam inşallah :)

      Sil
  7. BİR TANEM BEN GELDİM
    ÇOK HOŞL PAYLAŞIM CANIOM
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canımm :) beğenmene sevindimmm

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...