22 Şubat 2012 Çarşamba

Abiye Arayışı ve Abiye Kombinleri

Merhaba güzellikler :)
Önümüz yaz ee yaz değince düğün mevsimi demekte oluyor kısacası
Şimdilik görünürde 3 tane sünnet düğünümüz var ve 3'üde peşpeşe.
Benim için bir tanesi daha bi önemli yenge olarak salınacağım ilk düğün (hahaha söze bak)

Neyse uzun lafın kısası erkende olsa  ben arayışlara başladım ki nedeni şu sizde biliyorsunuz tesettürde abiye uygulamak çok zor istemiyorum öyle çok şaşalı pullu mullu şeyler günlük yaşamımada uyarlayabileceğim şık bir kıyafet olsun diyorum.
Ee hal böyle olunca diktirme ihtimalide olunca bakınıyorum ufak ufak şimdiden

Bakalım neler bulmuşum :)



Yeşilin her tonunu oldum olası sevmişimdir. Bu abiyeye kaçan bir model belindeki taşlarla ama çok beğendim ve sizlerede fikir olur diye kendi zevkimce kombinledim.
Belindeki taşları takılabilir kemer olarakta yapılabilir daha sade törenlerde ve davetlerdede giyilebilir böylelikle.
Hem altın  tonlarıyla hemde gümüş tonlarıyla gayet güzel kombinler ortaya çıkartılabilir.

Bu elbisede pek bir hoşuma gitti tabi tesettürlü bir bayanın giyebilmesi için bir kaç detayla modifiye edilmesi gerekiyor kollar uzayacak yaka kapanıcak, benim tercihim olarakta etek birazcık daha kısaltılacak yürüyemem ben kesin düşerim :Pp

İncili aksesuarlarla çok zarif duracağındada eminim



Bu modele geçen sene dikiş kursuna gittiğimden beri hayranım.
Yapmak istedim ama malesef bazı nedenlerden dolayı uygulayamadık
Uzun kollu olrak hayal ediyorumde bence harikaaaa :))



İşteee bunu gördüğümdeee gerçekten ba-yıl-dım !
Tamamiyle bana hitap eden bir model usta bir terziyle anlaştıktan sonra kol eklenmesi hiçte zor olmayacaktır eminim...
Tabi karar vermek için çok erken olduğundan beklemede olan bir model
Birde karar veremedim nasıl kombinlesem diye iki seçenek sundum bende
Bordo ve gümüş sizce hangisi daha asil duruyor ?

Pullu mullu olmasın demiştim dimiii haha kendime tezat düşen bir tipim galiba ama siyah bir elbise her yerde rahatlıkla kullanılabileceğinden böyle şık bir ceketin her bayanın dolabında olması gerektiğini düşündüğümden olabilir derecesinde buda benim için :)))

Sizin bu sene düğünleriniz var mı sizde benim gibi arayışlara başladınız mı ???

İstanbul'da bildiğiniz abiye diken güzel bir terzi var mı ?


23 yorum:

  1. Gri elbiseye bittim bitttiiiiim! Cok güzelll!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet dimi bende herbirini çok beğendim

      Sil
  2. kombınlerın hepsı cok sık evet benım de eşimin abisinin düğünü var bende ilk defa gelin olarak meydan da olacam netten bakıyorum ama istanbulda dıktırebılecegım modaevi bulma asamasına hala gecemedm.Magazalara bakıyrum ama cogu bolerolu var bende onları ıstemıyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bolerolu bende tercih etmiyorum düşük bir ihtimalle bile düşünmüyorum açıkçası yaz demek düğün demek zaten herkes aynı dertten muzdarip :)

      Sil
  3. ilk yeşil kesim olarak çok güzel ama bir o kadar da iyi terzilik istiyor.Aynı dert bende de mevcut ramazan bayramından sonra erkek kardeşim evlenecek arayışlara devam yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitmiyo dimi giyim kuşam derdi :) evet yeşil olanın kesimi gerçekten iyi terzilik istiyor...

      Sil
  4. yeşil elbise kesinlikle benim tercihim:))bu yaz kardeşim nişanlancak inşallah hatta hızlı davranıp yaz sonuna düğünü bile yetiştirebiliriz:))şimdiden kız isteme,söz ,nişan,düğün için elbise arayışına girdim...kafam çok karıştı çokkk (eymenpaşam)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeşili herkes çok beğendi sanırım .. başka tonlarıda vardı canım polyvore'de bakmanı tavsiye ederim fikir olsun diye

      Sil
  5. hepside birbirinden güzel bunların.bizdede düğün bu sene çok.bakmak lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakmak hatta fikir alışverişinde bulunmak lazım :)

      Sil
  6. Yeşil ve gri elbise hoşmuş gerçekten de. Mayısta kardeşimin düğünü var. Ben de arayışlardayım şimdilerde. Gerek netten gerekse mağazalardan.elbise istiyorum, ama tamda istediğim gibi bulamadım. Birara bulduklarımı ben de postta paylaşacam sen de bir bakarsın oradan. Ben de takipteyim şu aralar düğün dernek kombinlerinin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım bakarım tabi fikre ihtiyacım var benimde karasızım daha var ama işte biz hanımlar bu konuda biraz titiziz:)

      Sil
  7. Som ikisini çok beğendim canım , gayet hoşlar . ikisinden birine karar ver bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sondan ikincide aklım ama daha arayışlardayım tatlım sonuncuyuda çok beğeniyorum ama sünnet için biraz ağır olur gibi geliyo gerçi mekan ve ortam kaldırır ama anne ben olsaydım kesin onu tercih ederdim :)

      Sil
  8. Gri elbise ve kırmızı ayakkabı çok çok şahane!..ama çok!

    YanıtlaSil
  9. BURDAN SESLENİYRUM İSTANBULDA ÖNEREBİLECEKLERİ TERZI VARMI ACABA ABIYE DIKEBILECEK...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. postun altına ekliyim canım gören olursa cevaplar benim bilgim yok malesef :(

      Sil
  10. hepside birbirinden üzel hepsinide giyebilirim:) en yakın arkadaşımın düğünğ nişanı olacak hazırlara baktıktan sonra diktirmeyidüşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAliteli bir terzi olduktan sonra bencede bizim için diktirmek en iyisi sanırım

      Sil
  11. o sondan bir önceki elbise ...siyah olacak hatta ona kemik rengi bile yakışır.....siyah olursa sax mavisi....kemik rengi olursada pudra rengi ayakkabı lame aksesuarlar.....olayım budur abi :) birgün kıyafet diktirirsem bunu ödünç çalıcam senden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o aslında siyah tatlım diğer arkadaşlarda gri yazmış ama asıl rengi siyah evet burada gri gibi çıkmış kendi sitesinde detaylarıda vardı eğer istersen detaylarınıda eklebilirim :)

      Sil
  12. ay ekle ekle merak ettim valla :) tam benim tarzım bi elbise...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...