13 Ekim 2011 Perşembe

Peçete Katlama - Mim

Merhabalar güzel insanlar...
İlk önce mimle başlayalım Sihirli Kokosh beni mimlemiş Lüksleriniz diye bir mimle benim en büyük lüksüm ayağıma göre ayakkabı bulabilmiş olmak :(
çok sıkıntı yaşıyorum ayakkabı alma sırasında ve hangi ayakkabıyı alırsam alayım 2 saat yürümiyim işkence çeker gibi dönüyorum eve ...

Neyse gelelim öteki konumuza nette çok hoş peçete katlama taktikleri buldum ve hemencik sıcak sıcak sizlerle paylaşmak istedim...
Misafir sofralarınızda özel günlerinizde işinize yarayabilir bir göz atın derim ...

Şekil -1



Yapılışı



Şekil -2

Yapılışı



Şekil- 3


Yapılışı



Şekil - 4
ve
Yapılışı


Şekil - 5

Yapılışı



Şekil - 6



Ve son olarakta hepimizin sevdiği fiyonklu bir katlamayla postumuzu bitirelim :))



13 yorum:

  1. Ayakkabı bulma lüksünü her zaman yaşayamıyor olman çok kötü, en rahatsız edici şeydir ayakkabılar, üzüldüm bak şimdi..

    Aiiiyyy peçete katlamalar çok hoş, bende bir ara çok takılmıştım bunlara, ne değişik hallere sokuyordum ama bıraktım artık, ben bırakınca da daha derin teknikleri çıktı aksine :))

    YanıtlaSil
  2. Ah o ayakkabılar neler çekiyorum bende bir bilsen, bırak yenisini yıllardır giydiği ayakkabı vurumu insanın ayağına:))
    Peçeteler pek cici olmuş ama çok sevdim:))Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. Zeynep im nerelerdesin sen ya özlettin kendini bugün aklımdan geçtin mail atıcaktım sana.. Sorma çok rahatsız edici buçuklu bir ayak yapım var ve heryerde rahat ayakkabı bulamıyrm malesef ...
    yaparsın yine arada bende gördüm çok merakım yoktur ama görünce deneme hissi doğdu içimde :)

    YanıtlaSil
  4. Zeynep: aynen katılıyorum sana en rahat bildiğimiz spor ayakkabılarda bile yaşıyorum ben bunu... Ama çok şükür şikayet edebildiğimiz ayaklarımız var böyle düşünüp şikayet ettikten sonrada kızıyorum kendime işte :(

    YanıtlaSil
  5. fiyonklu cok güzelmis onun nasil katladinigi vermemisin :)

    YanıtlaSil
  6. canım benim onun malesef yoktu yapımı beğenince paylaştım öyle :)

    YanıtlaSil
  7. Fiyonklu olana bayıldımmmmm :)

    YanıtlaSil
  8. En güzelininde yapılışı yok malesef :(

    YanıtlaSil
  9. Deniycem :) yapmaya çalışıcam , becerirsem paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  10. Benimde aklımdan geçmedi değil hadi bekliyoruz ozaman :)))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel paylaşımlar,teşş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...