28 Ekim 2011 Cuma

Kazak Süsleme (yenileme)

Merhabalar...
Uzun bir zamandır hiç birimizde keyif ağız tadı diye birşey kalmadı...
Ama hayat herşeye rağmen devam ediyor geride kalanlar bir şekilde sürdürmek zorunda hayatını 
Bloga girmediğim zamanlarda bol bol takı yaptım , birşeyler süsledim.
Sözde dikiş dikicektim ama nerdeee...
Sizinle son günlerdeki uğraşlarımdan birini paylaşmak istiyorum sizede belki bir fikir olur...



Çok bilinen bir siyah kazak aldım kendime dümdüz hiçbir detayı yok.
Alırken aklımda başka birşey yapmak vardı ama yapa söke deneme yanılma yöntemiyle,meydana bu çıkmış oldu bakalım sizlerde beğenecekmisiniz...

 Materyallerim ise ütüyle yapışan kristal taşlar, irili küçüklü inciler ve gümüş rengi boncuklar.

Evet çok bilindik bir tarz olabilir farkı nerede bunun derseniz kazağı 20 liraya aldım ve neredeyse 75-80 liraya satılan kazaklardan daha güzel bir kazağım oldu :)


Aslında aklımda sadece gümüş rengi boncuklardan birşey yapmak vardı.
( aklımdakide başka bir kazağa kalsın değil mi ama :))


Siz nasıl buldunuz hanımlar ?

Hayırlı cumalar ve hayırlı hafta sonları dilerim efendim...

7 yorum:

  1. canım çok güzel olmuş güle güle kullan çok begendım ben..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle harika olmuş bayıldım ya nerden bulucam ben bu taşlardan ben de yapmak istiyoruuuum!Güle güle giyin valla eline sağlık dibim düştü:D:D

    YanıtlaSil
  3. cicibicişeyler: sağol tatlım daha güzelleri senin olsun inşallah.

    Sihirli Kokosh'um : Senin yaptıklarını görünce heveslendim bende yapiyim dedim ben tuhafiyeden aldım tatlım istanbulda kesin bulursun sen :) teşekkürederim canım benim eminim sen daha iyilerini yaparsın

    YanıtlaSil
  4. ESTAFİRULLAH CANIM UTANDIRMA BENİ:S
    Teşekkür ederim gerçekten emeğine sağlık.Hemen deneyeceğim kocaman öptüm

    YanıtlaSil
  5. Canim hakkatende cok güzel olmus emegine saglik gercektende cok ama cok begendim... güle güle giy canim...

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sihirli Kokosh: gerçekleri söyledim canım :)

    Nesliname:canım çok teşekkürederim beğenileriniz mutlu etti beni :)

    Mor Menekşe: sağol canım .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...